8 Mayıs 2012 Salı

Yeniden

Dolunay'da bir işe başlamak çok da iyi değilmiş ama ne farkeder vakti geldi sanıyorum. 3 yıl oldu bir çok iş yapıldı o arada bunlar biriktiler yazılmadılar çizilmediler, hem kendim için neler yaptım yapıyorum sorgusu olsun diye hem de paylaşmak için bunları sinkingabout'u tekrar aktive etmeye karar verdim. En son 2009 Aralık'ta birşeyler yazmışım :) Aralık 2009'dan bu yana neler yaptımı kısaca özetlemek gerekirse 2010'da İstanbul Avrupa Kültür başkenti seçildi ve o dönem severek çalıştığım imkanmekan (www.imkanmekan.org) bu kapsamda atölyeler yaptı, ekip ben ayrıldıktan sonra bir de kitap çıkardı çok da güzel bir kitap.

Aynı yıl British Council My City adlı sanat projesi için beni işe aldı 5 şehirde 5 sanat eseri uygulaması yaptık. Mark Wallinger'in Çanakkale'deki işini ise hem tasarladım hem uyguladım ancak bundan hiç bir yayında söz edilmedi hatta sanki paslı demir fikri Mark'ın mış gibi lanse edildi, Mycity'nin kendi kitabında bile. O dönem yapılan bu işlerde çabamın karşılığını hiçbir şekilde görememek bu işi duyurmamakla ilgiliydi belkide. Ancak mycity işi büyük bir deneyim ve tecrübe oldu. Çok da keyifli bir süreçti. Reklamımı yapamadım o dönem o benim ayıbım :).
Mycity döneminde sevgili Pelin Derviş'e birlikte birşeyler yapmak istediğimi söyledim, İstanbul Para-doxa kitabının sözlük bölümünü hazırlamama izin verdi, benim açımdan çok öğretici süper verimli bir zamanda aynı dönem DS mimarlıkta çalışıyordum ve bir taraftan Edirne yarışmasını yapıyorduk, çok yoğundu ama "koş yoksa düşersin" benlik bir cümle. Bu aralar koşmayı bıraktım düşmekten korkuyorum...
Mycity'nin bitmesiyle iki ay sadece boş boş Moda çay bahçesinde oturdum - harikaydı- sanırım o dönem Sertan'la (Sertan Özant) petitsomething'i (www.petitsomething.com) kurduk. 2011 yılının Ocak ayında da Kocacıklıoğlu mimarlıkta işe başladım, eşe dosta keyfi olarak bişeyler çizmenin dışında son bir yıldır sadece bu ofiste çalışıyorum sanırım.
Haftasonu sevgili Defne Önen beni mimar oluyorum atölyesini birlikte yürütmek üzere davet etti bu tekrar yazmam yapmam gerektiğini hatırlattı sanıyorum ki bu blogu açtım. böyle bişey. Bundan sonra düzenli yazmaya çizmeye çalışıcam bakalım.

4 yorum:

evren dedi ki...

harika! hosgeldin :D

b dedi ki...

hoşbuldum! :D bulucam da. :D

Yelta Köm dedi ki...

hoşgeldin!

b dedi ki...

:)